Monthly Archives

huhtikuu 2018

OMAT KAUNEUSRUTIINIT ENNEN KESÄÄ
0

OMAT KAUNEUSRUTIINIT ENNEN KESÄÄ

Yleinen

 

Ihanaa, kesä lähestyy kovaa vauhtia ja nyt ainakin talven oltua luminen, toivotaan että kesästäkin tulee kunnon kesä helteineen päivineen. Itsellä on tapana aloittaa valmistella kehoa kohti kesää ja tietyt kauneusrutiinit kulkevat mukana vuodesta toiseen.

Mitään poppakonsteja on turha lähteä taikomaan, mutta pienillä asioilla voidaan tehdä suuriakin muutoksia niin sisäisesti kuin ulkoisesti. Selluliittiä saa vähennettyä, ihon pintaa saa tasaisemmaksi, pieni päivitys hiuksiin piristää ja muutenkin koko kropan saa hehkeämmäksi tulevia hamekelejä varten.

Eroon saamattomuudesta ja itsesyytöksistä!
6

Eroon saamattomuudesta ja itsesyytöksistä!

Hyvinvointi, Ruokavalio, Treeni, Yleinen

Treenisuunnitelma valmiina, ruokavalio ja -ohjeet tiedossa, tästä se taas lähtee! Mutta viikon päätteeksi huomaatkin, ettei mitään tullut tehtyä ja sätit itseäsi omasta saamattomuudestasi. Kuulostaako tutulta?

Tähän löytyy ihan luonnollinen syy, etkä ole ainoa joka löytää itsensä tästä tilanteesta viikon päätteeksi. Mitäpä jos lähdettäisiin ihan alusta ja muutettaisiin hieman toimintamalleja, niin nämäkin ongelmat voisivat jäädä historiaan?

KOTONA TEHTÄVÄ PAKARATREENI
0

KOTONA TEHTÄVÄ PAKARATREENI

Hyvinvointi, Treeni, Yleinen

Tällä treenillä saat takuuvarmasti tuntuman pakaralihaksiisi, joten tämä pakaratreeni kannattaa ottaa säännölliseksi rutiiniksi omaan treenikalenteriin.

Treeni on nopea, se ei vie kuin 20 minuuttia jos liikkeet tekee nopealla tahdilla. Tämän voi yhdistää myös muuhun harjoitteluun, tai esimerkiksi tehdä osa liikkeistä tai yksi treenikierros ennen lenkille lähtöä. Pakaralihaksille varma herätys!

KOTITREENIT - Tehokasta ja nopeaa! 3 erilaista treeniä kotona tehtäväksi
0

KOTITREENIT – 3 ERILAISTA KOTITREENIÄ, NOPEAA JA TEHOKASTA!

Yleinen

Kotitreenit ovat monestakin syystä oma lemppari treenimuoto: se säästää aikaa, sillä saa tehokkaasti treenattua koko kehon monipuolisesti, ja kotitreeneillä pystyy hyvin treenaamaan montaa ominaisuutta samanaikaisesti. Keho vahvistuu, kunto nousee ja liikkuvuus paranee. Mahtavaa!

Tässä 3 erilaista kotitreeniä käyttöösi, voit itse modifioida niitä itsellesi sopivaksi. Kehonpainoharjoittelussa pystytään säätämään haastavuutta niin liikevariaatioilla kuin esimerkiksi tehdyillä toistomäärillä tai työosuuden kestolla. Parasta. 

Aiheuttaako herkkuöverit vahinkoa?
1

Aiheuttaako herkkuöverit vahinkoa?

Hyvinvointi, Ruokavalio, Yleinen

Kaataako herkkuöverit puhtaan ruokavalion merkityksen? Aiheuttaako herkuttelupäivä vahinkoa, ja kuinka paljon? Kuinka tuhoisat vaikutukset överikaloripäivillä on?

Monet varmasti pohtivat paljonkin omaa ruokavaliota, syötyjä kalorimääriä ja kulutettua energiamäärää, ja joskus näissä pohdinnoissa voi lähteä sivuraiteille tai todellisuus hämärtyä pahemman kerran. Sain hiljattain aiheesta huolestuneen kysymyksen isohkon pähkinäpussin syöneeltä, ja tästä sainkin idean tähän tärkeään aiheeseen. Onko sillä siis merkitystä, jos yhtenä päivänä lähtee syömiset lapasesta? Tai onko sillä merkitystä mitä syö?