Monthly Archives

heinäkuu 2017

TRX treenillä voimaa, kehonhallintaa ja tehokasta rasvanpolttoa
2

TRX treenillä voimaa, kehonhallintaa ja tehokasta rasvanpolttoa

Yleinen

TRX treenillä saa mahtavasti treenattua koko kehon läpi, kun perusliikkeisiin saa epästabiiliutta heiluvilla köysillä, ja muun muassa core joutuu tosissaan hommiin!

TRX köydet, tai mitkä tahansa muut remmit antavat erittäin hyvän lisäboostin kehonpainotreeniin, ja nämä kulkevat näppärästi mukana niin mökillä, lomareissulla kuin kotonakin. En ole itse hetkeen näillä treenannut, ja nyt päätin kaivaa omat remmit varastosta esiin pitkästä aikaa. Huh, voin kertoa että kylläpä tuntui! Tämä 7 liikkeen treeni osuu ja uppoaa 😉

Herkullinen ja helppo arkiruoka - parsapekonipasta
0

Herkullinen ja helppo arkiruoka – parsapekonipasta

Yleinen

Herkullista, nopeaa ja ravitsevaa – sitä on helppo arkiruoka parsapekonipasta. Tämän ruoan valmistamiseen ei tuhlaannu turhaa aikaa, ja kerralla voi valmistaa isomman satsin. Maistuu muuten varmasti myös perheen pienimmillekin.

Itse tarjoilin tätä muutama päivä sitten vanhemmilleni – osui ja upposi täydellisesti!

Lomalaisen mökkitreeni - tai ihan vaan kotitreeni!
2

Lomalaisen mökkitreeni – tai ihan vaan kotitreeni!

Yleinen

Treenaaminen ei kesällä tämän helpommaksi muutu! Tässä tehokas lomalaisen mökkitreeni, tai voit tehdä tämän koko kropan tehotreenin vaikkapa kotona ollessasi, olitpa lomalla tai et 😉

Liikkeet kuormittavat tehokkaasti koko kroppaa ja samalla pääset haastamaan kehonhallintaasi sekä koordinaatiota. Hauskaa, nopeaa ja tehokasta, tähän treeniin ei mene puolta tuntia kauempaa. Eikun hommiin!

4

6 liikkeen tehotreeni hiekkadyyneillä

Yleinen

Hikeä, pöllyävää hiekkaa, rasvan käristelyä – niistä on tehotreeni hiekkadyyneillä tehty!

Kehonpaino on mainio treenivaste, ja kun siihen lisätään vielä hiekka, joka tuo oman vastuksensa treeniin, on tehokkuus taattu! Nopea tehotreeni on omiaan kiireiselle uratykille, kotiäidille tai intensiivisistä pikapyrähdyksistä nauttivalle henkilölle. Pikatreenin tehokkuus piilee intensiteetissä, joten mukana on sykettä nostattavia liikkeitä, jotka varmasti saavat kovemmankin treenaajan puuskuttamaan.

Raikas ja ruokaisa salaatti kesäpöytään
0

Raikas ja ruokaisa salaatti kesäpöytään

Yleinen

Kesällä on ihana syödä raikas mutta ruokaisa salaatti lounaaksi, tai vaikkapa välipalaksi puistopiknikillä. Varsinkin jos on kuuma, ei kovin raskaita ruokia välttämättä tee mieli, mutta salaatin tulee olla kuitenkin ruokaisa, ettei vartin päästä ole heti uudestaan nälkä!

Kesäsalaattiin on kiva laittaa myös kausituotteita, piristämään niitä samoja vanhoja salaatteja, joita tulee talvellakin syötyä. Tai sitten salaatin sekaan voi laittaa jotain muuta uutta tuomaan uusia makuelämyksiä!