pakaratreeni-salille

Peppuosasto on sellainen lihasryhmä, jota lähes poikkeuksetta (varsinkin) naiset haluavat rääkätä salilla oikein olan takaa. Tehokas parakatreeni salille tulee siis varmasti käyttöön aktiivisille salitreenaajille. Itsekin tykkään tehdä erityisiskuja pakaralihaksille säännöllisin väliajoin, ja tässä teille treeni jonka paukutin läpi viime viikolla. Voin kertoa, että vieläkin tuolla pakaralihasten uumenissa tuntuu 😉

6 liikkeen pakaratreeni salille

Voit tehdä joko kaikki liikkeet, tai valita 4 lempparia. Pakaralihaksia (meiltä löytyy 3 erilaista) on hyvä treenata eri suunnista ja kulmista, jotta treeni osuu ja uppoaa jokaikiseen pakkarilihakseemme. Sarjoja per liike olisi hyvä olla 3, mutta jos teet 4 liikettä, voit nostaa sarjamäärän neljään. Sarjojen välissä noin minuutin palautus.

Liikkeet:

Juoksijan askelkyykky 8-10x/jalka

Pakarapotku taljassa 15x/jalka + sivupotku 12x

Lantiontyöntö polviasennossa smithissä 15x

Lantionnosto smithissä 12x + pieniä pumppauksia loppuun maximitoistot

Pohkeet smithissä korokkeella (mitä korkeampi sen parempi) 15x

Takareiden koukistus ja jalkojen avaus trx:llä 10-12x

Liikkeiden kuvat

Juoksijan askelkyykky 8-10x/jalka

6 liikkeen hikinen ja polttava pakaratreeni salille

Pakarapotku taljassa 15x/jalka + sivupotku 12x

Lantiontyöntö polviasennossa smithissä 15x

Lantionnosto smithissä 12x + pieniä pumppauksia loppuun maximitoistot

Pohkeet smithissä korokkeella (mitä korkeampi sen parempi) 15x

Takareiden koukistus ja jalkojen avaus trx:llä 10-12x


Voisin käydä vetämässä tämän treenin viikonloppuna uudestaan, kuka muu ottaa haasteen vastaan? 😉

Nana-Heikkila

Tallenna

Tallenna

Tallenna