Monthly Archives

heinäkuu 2017

TRX treenillä voimaa, kehonhallintaa ja tehokasta rasvanpolttoa
2

TRX treenillä voimaa, kehonhallintaa ja tehokasta rasvanpolttoa

Hyvinvointi, Kehonpainoharjoittelu, Treeni, Yleinen

TRX treenillä saa mahtavasti treenattua koko kehon läpi, kun perusliikkeisiin saa epästabiiliutta heiluvilla köysillä, ja muun muassa core joutuu tosissaan hommiin!

TRX köydet, tai mitkä tahansa muut remmit antavat erittäin hyvän lisäboostin kehonpainotreeniin, ja nämä kulkevat näppärästi mukana niin mökillä, lomareissulla kuin kotonakin. En ole itse hetkeen näillä treenannut, ja nyt päätin kaivaa omat remmit varastosta esiin pitkästä aikaa. Huh, voin kertoa että kylläpä tuntui! Tämä 7 liikkeen treeni osuu ja uppoaa 😉

Yrittäjyys vaatii itsekkyyttä
0

Yrittäjyys vaatii itsekkyyttä

Hyvinvointi, Life coaching, Yleinen

Yrittäjän elämä pyörii helposti vain oman yrityksen ja työasioiden ympärillä. Olen huomannut, että yrittäjyys on tuonut mukanaan myös tietynlaista itsekkyyttä – tai ainakin siltä se voi vaikuttaa ulospäin tai läheisille.

Onko itsekkyys oikea sana kuvaamaan tätä tietynlaista työnarkomaniutta? Sitä, kun ajatukset pyörivät omassa yrityksessä, tekemättömissä töissä, kehiteltävissä projekteissa? Ulospäin tämä vaikuttaa minä, minä ja minä -ajattelulta, mutta nauttiiko yrittäjä oikeasti siitä, että joka hetki ajatuksissa pyörii oman firman asiat ja paine tulevasta?

Treenimotivaatio hukassa? Näin motivoit itsesi liikkumaan
0

Treenimotivaatio hukassa? Näin motivoit itsesi liikkumaan

Hyvinvointi, Kehonpainoharjoittelu, Ruokavalio, Yleinen

Monet ottavat kesän tarkoituksella rennommin, jättävät liikkumisen ja treenailut pimeämpään aikaan ja odottavat arkirutiinien tuovan mukanaan myös treenimotivaation. Joskus kuitenkin motivaatio saattaa odotuttaa itseään, varsinkin jos takana on pidempi tauko.

Moni sortuu huomenna sitten –ajatteluun, jolloin helposti liikkeelle lähtö siirtyy aina seuraavaan ja seuraavaan viikkoon. Välillä itselläkin treenimotivaatio on ollut täysin kadoksissa, ja ajatuskin treeneistä tuo kylmän hien otsalle. Parilla kikalla pääsee kuitenkin taas treenirytmiin kiinni, ja liikkumisesta tulee taas osa arkea.

2

Erikoistekniikat tehostamaan lihaskasvua

Kehonpainoharjoittelu, Treeni

Jos treenit tuntuvat junnaavan paikoillaan, voit kokeilla muutamaa erikoistekniikkaa tehostamaan treenejäsi sekä vauhdittamaan lihaskasvua.

Erikoistekniikoilla ei kannata lähteä kikkailemaan jokaisessa treenissä, mutta silloin tällöin näille on paikkansa, ja spessutekniikat toimivat hyvänä ässänä hihassa boostaamaan lihasten kasvunopeutta, ja kyllä nämä tuovat myös mukavaa vaihtelua peruspunttiin ja vääntämiseen!