welcome-lifestyle
Kategoria

Lifestyle

Katso
welcome-treeni
Kategoria

Treeni

Katso
welcome-ruokavalio
Kategoria

Ruoka

Katso
Tallenna Tallenna
Treeni ei kulje? Vältä näitä virheitä
4

Treeni ei kulje? Vältä näitä virheitä

Treeni, Yleinen

Hyvin moni treenaaja on varmasti kokenut sen vaiheen, kun treeni ei kulje ja normaalit sarjapainot tuntuvat elämääkin raskaammilta. Treenistä ei saa täysiä tehoja irti, ja jo alkulämmittelyn jälkeen on valmis heittämään hanskat tiskiin.

On täysin normaalia, että tällaisia päiviä tulee vastaan silloin tällöin, mutta jos treeni tökkii monta päivää putkeen, kannattaa tilanteeseen herätä ja pohtia, mistä treenivaikeudet johtuu.

Työmatkalle Thaimaahan - miten ja miksi?
3

Työmatkalle Thaimaahan – miten ja miksi?

Hyvinvointi, Lifestyle, Yleinen

Aurinko, valkoinen hiekka, meri, tropiikki. Tällainen tulee olemaan oma ympäristöni seuraavat 2 viikkoa, ah! Siinä vaiheessa kun pystyy lähtemään työmatkalle Thaimaahan, on aika hyvin pullat uunissa, näin niin kuin omasta näkövinkkelistä katsottuna.

Edessä on ensin joitain päiviä lomailua ja sitten kääritään hihat ja ruvetaan töihin. Lomaseuralainen vaihtuu viikon jälkeen some-manageriini, jonka kanssa tykitetään sisältöä aamusta iltaan. Mitä kaikkea on sitten luvassa ja miten olen mahdollistanut tämän? Minäpä kerron.

Miksi pikadieetit eivät kannata
3

Miksi pikadieetit eivät kannata?

Hyvinvointi, laihdutus, Ruokavalio, Treeni

Vuodessa on muutama sesonkiaika, jotka ovat monelle nopeita tehokuureja myyville kulta-aikaa, kun ihmiset haluavat nopeita ja helppoja tuloksia, ja ovat valmiita tekemään lähes mitä vain laihtuakseen. Pikkuhiljaa lähestymme kesää, ja kesäkuntoon pitäisi päästä.

Pikadieetit eivät kuitenkaan kannata monestakaan syystä, ja näillä voidaan tehdä sellaista hallaa kropalle, jota joudutaan korjailemaan vielä pitkään. Tämä voi kuitenkin olla sellainen asia jota tavallinen kaduntallaaja ei tiedä, ja useiden pikadieettien jälkeen kroppa on jo niin sekaisin, että vyyhdin purkaminen voi omatoimisesti olla hankalaa.

6 x välipala ennen treeniä
0

6 x välipala ennen treeniä

Ruokavalio, Treeni, Yleinen

Välipala ennen treeniä takaa sen, etteivät energiatasot tipu kesken kaiken ja treeni tyssää siihen. Säännöllinen ateriarytmi on tärkeää energiatasojen kurissa pitämiseksi, mutta harmittavan monella jää silti lounaan ja päivällisen väliin energiatasot romuttava tauko. Sitten ihmetellään, kun työpäivän päätteeksi ei treeni kulje, painot tuntuvat raskailta, ja alkulämmittelykin tuntuu jo ylitsepääsemättömän vaikealta.

Tai sitten treenaamaan mennään aamulla tyhjällä vatsalla, ja treeni takkuilee pahasti etkä vaan saa puskettua itsestäsi edes puolia tehoja irti. Kuulostaako tutulta? Ei hätää, tässä sinulle 6 hyvää vinkkiä välipalaan tai ennen treeniä syötäväksi huikopalaksi, jotka pitävät energiatasosi ylhäällä, ja saat treenistä täydet tehot irti.

Eroon 
harmaudesta ja iho hehkumaan
2

Eroon harmaudesta ja iho hehkumaan!

#kauneuscorner, Hyvinvointi, Kauneus, Yleinen

Minulta aina silloin tällöin kysellään kauneudenhoitorutiineistani, sillä paljon treenaavan naisen iho on kovilla jatkuvan suihkussa käynnin ja ulkona reippailun takia. Oma ihoni on hyvin pintakuiva, ja näin talvella se tarvitsee runsaasti kosteutusta ja huolenpitoa. Koiralenkit ja bootcamp ohjaukset ulkona tuulessa ja tuiverruksessa tuovat oman lisähaasteensa ihonhoitoon.

Koska oma ikäni alkaa lähestyä 34 vuotta, näkyy se myös ihonhoidossa. Säännöllinen puhdistus ja ikääntyvän ihon korjaavat ja ravitsevat tuotteet ovat kaiken perusta. Kaikista kevyimmät tuotteet eivät ihoani enää hoida riittävästi, ja uskokaa tai älkää, on ensimmäiset rypyn alutkin alkaneet ilmestyä kasvoilleni 😉