welcome-lifestyle
Kategoria

Lifestyle

Katso
welcome-treeni
Kategoria

Treeni

Katso
welcome-ruokavalio
Kategoria

Ruoka

Katso
OPETTELE AKTIVOIMAAN VATSALIHAKSET OIKEIN!
0

OPETTELE AKTIVOIMAAN VATSALIHAKSET OIKEIN!

Hyvinvointi, Treeni, Yleinen

Oletko kyllästynyt hinkkaamaan satoja ja satoja vatsalihasliikkeitä ilman tuloksia? Pömpöttääkö vatsasi ja keskivartalostasi ja olemuksestasi puuttuu tuki ja ryhti?

Opettele aktivoimaan vatsalihakset oikein näillä vinkeillä, niin saat täydet tehot irti vatsalihastreenistäsi, eikä sinun tarvitse tehdä turhia toistoja ilman kunnollista tuntumaa!

ohuet ja hennot hiukset
0

Hiustenpidennysten jälkeen – ohuet ja hennot hiukset kuntoon ja tuuheiksi

#kauneuscorner, Hyvinvointi, Yleinen

Olen jo monta vuotta käyttänyt hiustenpidennyksiä säännöllisen epäsäännöllisesti. Mitä tapahtuu hiustenpidennysten jälkeen – missä kunnossa omat hiukset ovat ja miten ohuet ja hennot hiukset saa näyttämään tuuheammilta, ilman puunaamista?

Olen itse ehkä maailman laiskoin hiustenlaittaja, ja koska sporttaan paljon, eivät hiukset kestäkään ihan mitä tahansa. Olen useamman vuoden turvautunut hiustenpidennyksiin, on ollut teippejä, renkaita ja sinettejä. Nyt ajattelin antaa hiusten levähtää tovin, ja samalla uusittiin myös väriä takaisin luonnollisempaan väriin.

NOPEA JA TEHOKAS KOKO KROPAN TREENI ULKONA
1

NOPEA JA TEHOKAS KOKO KROPAN TREENI ULKONA

Hyvinvointi, Kehonpainoharjoittelu, Treeni

Vielä on kesää jäljellä ja sehän tarkoittaa sitä, että ulkotreenejä voi tehdä vielä hyvän tovin! Tämä nopea ja tehokas koko kropan treeni toimii tällaisenaan, tai sitten yhdistettynä esimerkiksi lenkkipolun varteen. Tukkien sijaan voit käyttää pelkkää kehonpainoasi, tähän löytyy ohjeet jokaisen liikkeen kohdalta.

Tai kukapa estää sinua käyttämästä vaikkapa kivenmurikkaa painona 🙂

Tällä treenillä lähtee hyvin päivä käyntiin, ja aikaa tähän menee vain 15-25 minuuttia. Se energiapläjäys jonka treenistä saat, kannattelee kyllä koko päivän! Tai vaihtoehtoisesti voit tehdä treenin vaikkapa heti töiden jälkeen, eipä tee enää mieli vajota sohvan nurkkaan.

Ensiapu lihasvenähdyksissä ja urheiluvammoissa - muista myös kotihoito
11

Ensiapu lihasvenähdyksissä ja urheiluvammoissa – muista myös kotihoito

Hyvinvointi, Treeni, Yleinen

Liukastuitko ja nilkka nyrjähti? Lipesikö jalka metsälenkillä? Ensiapu lihasvenähdyksissä tulisi osata ja tuntea, koska sillä voimme vaikuttaa huomattavasti vamman parantumisprosessiin.

Vaikka olisimme kuinka varovaisia, joskus voi sattua vahinkoja, jolloin ensiavun tunteminen tulee tarpeeseen. Kun ensiapu toteutetaan nopeasti, saadaan vähennettyä mahdollista turvotusta ja lievennettyä tulehdusreaktiota ja kipua. Ensiapuun liittyy kolmen K:n periaate, joka on helppo muistaa. Kotihoidolla on myös merkitystä, sekä luonnollisesti loukkaantumisten ennaltaehkäisyllä. 

Huomioi nämä, jotta rasvanpoltto ja painonhallinta onnistuvat
1

Huomioi nämä, jotta rasvanpoltto ja painonhallinta onnistuvat

Yleinen

Painonhallinnassa ei ole kyse ainoastaan syödyn ruoan määrästä, tai sen vähyydestä. Toki syöty energiamäärä on oleellinen seikka hyvinvoinnissa ja painonhallinnassa, mutta jos kehosi ei ole terve eikä aineenvaihduntasi toimi normaalisti, on turha haaveilla myöskään suurista painonpudotuksista. Ihminen on kokonaisuus, ja kun keho toimii normaalisti ja tietyt asiat laitetaan kondikseen, lähtee painokin tippumaan ja rasvanpoltto käyntiin kuin itsestään, ja painonhallinta muuttuu helpoksi.