Juuri kun pääsin viime viikon ruokapäiväkirjassa taas vähän terveellisempään kokonaiskuvaan, tulee tämä viikko Saarioisten lihapizzoineen! Viikko oli hektinen, ja valmiita eväitä ei tullut kauheasti tehtyä. Proteiinipatukoita meni pitkin viikkoa, ja viikko huipentui lauantaina järjestämiimme syyskaamoksen kaatajaisiin.

Treenit jäivät vähemmälle, melkeinpä ainoat treenit tulivat ohjauksista ja treenivideoiden kuvaamisista. Välillä elämä on, ja silloin pitää vaan luovia menemään parhaansa mukaan. Toki kaupasta saisi terveellisempiäkin nopeita vaihtoehtoja kuin roiskeläppäpizzat, mutta jostain syystä näihin iski himo. Olen tänä syksynä syönyt näitä nyt muutaman kerran, varmaan kymmenen vuoden tauon jälkeen…. Noh, pitäähän sitä välillä verestää muistia 😉

Viikon 37 ruokapäiväkirja

Maanantai 12.9.2016

Aamupalaksi paistetut kananmunat ja tomaattia, lounaaksi bataattipastaa tomaattisella jauhelihakastikkeella ja paprikaa, välipalaksi Delight proteiinipatukka ja banaani, illalliseksi uunilohta ja bataattiranskalaisia, iltapalaksi banaani.

Treeni: 2 bootcamp ohjausta

img_6331

Tiistai 13.9.2016

Aamupalaksi smoothie parapähkinöillä, lounaaksi kanakasvisriisiwokkia, välipalaksi paistetut kananmunat riisikakuilla, illalliseksi jauhelihapasta.

Treeni: treenivideokuvaus

img_6332

Keskiviikko 14.9.2016

Aamupalaksi paistetut kananmunat riisikakuilla, välipalaksi teetä ja proteiinipatukka, lounaaksi smoothie, sämpylä kalkkunalla ja pähkinöitä, naposteluna proteiinipatukka pieni ja kahvi raakasuklaalla kuorrutettujen parapähkinöiden kanssa, toisena välkkärinä sämpylä kalkkunalla, treenin jälkeen palkkarina puolikas proteiinipatukka ja riisikakkuja, illalliseksi pippuripihvi ja puolet ranskalaisista.

Treeni: aamu bootcamp + vapaaottelutreenit

img_6333

Torstai 15.9.2016

Aamupalaksi riisikakkuja ja proteiinipatukka, lounaaksi Saarioisten jauhelihapizza (!!!), välipalaksi 2 mandariinia ja smoothie & pähkinöitä, illalliseksi pakastepizza.

Treeni: bootcamp ohjaus ja kävely 50 min

img_6334

Perjantai 16.9.2016

Aamupalaksi paistetut kananmunat, parapähkinöitä, riisikakut ja tomaattia, lounaaksi kuhaa, bataattia, hedelmiä ja salaattia, välipalaksi 2 leipää kalkkunalla ja naudan kylmäsavupaistilla, illalliseksi pastaa tomaattisella jauhelihakastikkeella.

Treeni: kävely 50 min

img_6335

Lauantai 17.9.2016, bilepäivä

Aamupalaksi paistetut kananmunat riisikakuilla ja parapähkinät, välipalaksi rouheciabatta kalkkunalla, illalliseksi black angus pihvihamppari ja kanavarras.

ruokapäiväkirja

Sunnuntai 18.9.2016

Lounaaksi puolikas Saarioisten jauhelihapizza, välipalaksi pieni pala mutakakkua, illalliseksi black angus pihvihampurilainen salaatilla.

Juhlatavaroiden roudaamista, pitkään nukkuminen.

ruokapäiväkirja 6
Sen enempää taas jauhamatta kokonaisuuden merkityksestä, toteanpa vaan että paremminkin olisi voinut sujua. Ruokaa kuitenkin tuli ihan säännöllisin väliajoin ja kiitettävä määrä, joten se siitä, kohti uusia viikkoja ja ruokapäiväkirjoja 🙂

Nana Heikkilä

Tallenna