Heippa!

Tässä taas koostetta mitä maha on viime viikolla vetänyt ja miten sitä kinkkua on yritetty sulattaa 😉
En muistanut päivitellä syömisiä tänne heti päivän päätteeksi/seuraavana päivänä, mutta yritin muistella syömiset mahdollisimman tarkasti näin jälkikäteen. Treenin suhteen oli hieman vaisumpaa, kuten jossain kirjoituksessa mainitsinkin, oloni oli miltei koko viikon todella vetämätön, ja energiat tuntui olevan hukassa. Olen kuitenkin kaiken kaikkiaan suht tyytyväinen viikon urheiluihin, sillä täysin urheiluttomia päiviä tuli vain kaksi.

Ma 17.9.2012
Aamupala: mansikkarahkasmoothie, rkl pellavansiemenrouhetta
Lounas: kananrintafilettä 120 g, spagettia 40 g, paprika, kurkkua
Välipala: mansikkarahkasmoothie
Treeni: juoksu 33 min (4,9 km)
Illallinen: savulohta 250 g, salaattia, pinaattia, kurkkua, tomaattia, lohen päällä chilisipulipaistosta

Savulohta, paistettua sipulia ja chiliä salaatin kera

Ti 18.9.2012 päiväristeily Tallinnassa, treenistä lepopäivä
Aamupala: 1/2 täysjyvä siemensämpylä, salaattia, kalkkunaa, oliiviöljyä, tomaattia, karjalanpiirakka munavoilla, keitettyä kananmunaa 2 kpl (1 kelt.), appelsiini- ja omenamehua 1 dl á sekoitettuna veteen, 1/2 lettu sokerittomalla hillolla, 2 palaa vesimelonia
Välipala: 30 g proteiinipatukka (Profx lo carb, 100 kcal, prot 15 g, hh 8 g, rasva 2,2 g), omena
Välipala: omena
Lounas/illallinen (klo 16 buffet): paahtopaistia 150 g, wokkivihanneksia, 2 rkl riisiä, valkosipuliperunoita (yhden perunan verran), kanaa 20 g
Jälkiruoka: 1 pieni kauha vaniljajäätelöä, pieni loraus suklaakastiketta, vadelmasorbettia 1/2 pieni kauha, omenapaistosta 20 g
Iltapala: mansikkarahkasmoothie, munakas chilillä, basilikalla ja kalkkunalla

Aamupalabuffet: tästä jäi syömättä toinen sämpylänpuolisko (ylempi)
Letusta tuli syötyä vain alle puolet, jugurtti jäi syömättä

Illallinen/iltapala

Ke 19.92012
Aamupala: kauraruispuuro maitoon tehtynä, mikromunakas, 2 appelsiinin tuorepuristettu mehu
Lounas: 150 g uunilohta, paprika, 2 tomaattia, luomu ruishapankorppu, margariini, kevyt salamiviipale
Välipala: myslisekoitus maidolla, mikromunakas (2 valkuaista) + 30 g protskupatukka
Treeni: jalkapainotteinen sali (70 min), 35 min cross trainer alkulämppä
Proteiinijuoma palkkarina
Illallinen: naudan paistijauhelija 150 g + tacomauste, salaatti, tomaattisalsa, avocado
Iltapala: mansikkarahkasmoothie



Köyhän näköinen lounas ;D
  

Tacojauhelihasalaatti

Torstaina 20.9.2012
Aamupala: mikromunakas, 1 luomuruisnäkkäri kalkkunalla
Lounas: tacomaustettu jauheliha 200 g, salaatti, avocado, tomaattisalsa
Välipala: mansikkarahkasmoothie, pellavansiemenrouhe
Treeni: juoksuintervallitreeni 30 min + vatsarulla
Treenin jälkeen proteiinipalautusjuoma
Illallinen (noin 3 h treenin jälkeen): kanaa 125 g, salaatti, pinjansiemeniä, vuohenjuustoa (30 g)
Iltapala: mansikkarahkasmoothie

Kana-vuohenjuusto(paistettu) salaatti

 
Perjantai 21.9.2012
Aamupala: mansikkarahkasmoothie, muutama pähkinä
Treeni: aamusali koko kroppa
Aamupala: mikromunakas kalkkunalla, 1 luomuruisleipä kalkkunalla
Lounas: kana-vuohenjuustosalaatti, pinjansiemeniä, 1 ruisleipä kalkkunalla
Välipala: mansikkarahkasmoothie pellavansiemenrouhe
Illallinen: Boulevard Social tasting menu + viinit + Guinness olut + lisää viiniä 😉

Lounas
Tällä herkuteltiin, osa jäi itseltä syömättä tosin…

Lauantai 22.9.2012, Treenistä lepopäivä
Aamupala: pähkinöitä
Lounas: 1/4 pizzerian pizzaa (olipa pahaa muuten, pettymys, tästä syystä jäi syömättä melkein koko pizza)
Napostelu: mantelit, kouvolan laku & sour wine gums (50 g)
Illallinen: naudan paistijauhelihasta tehty tomaattinen kastike, täysjyväspagetti, 1 dl kevyt (4%) kermaa kastikkeessa
Irttareita 80 g leffan kanssa 🙂
Eli lauantaina ravintoarvot oli vähän mitä oli lukuunottamatta spagetti bolognesea… 🙁

Jauhelihakastike tuloillaan…

Sunnuntai 23.9.2012
Aamupala: myslisekoitus maidolla, munakas kalkunalla ja chilillä
Treeni sali, koko vartalo
Protskujuoma palautuksena
Lounas: spagetti bolognese
Illallinen: naudan ulkofilepihvi 140g, itsetehtyä maustevoita, pakasteranskiksia (rasvaa alle 6%) noin 180g, ketsuppia, salaattia
Napostelu: lakua, viinikumeja 50 g

Piffiateriaa ranuilla :p

Olen tässä miettinyt, onkohan tässä järkeä luetella näin tarkasti päivien ruokailuja… Kiinnostaakohan se teitä ketään? =D

Olen miettinyt myöskin taas karkkilakon aloittamista, mutta jotenkin se, että viikonloppuisin saa hieman herkutella, tsemppaa arkisin syömään terveellisemmin… Nyt on ollut myös monta viikonloppua putkeen, kun on ollut jotain ohjelmaa/alkoholitarjoilua, ja tällöin niitä turhia extrakaloreitakin tulee sitä kautta. Olisi niin paljon helpompaa jos ei tykkäisi karkeista, tai viinistä/skumpasta! Ei tarvisi aina pähkäillä näiden samojen juttujen kanssa, pöh ja pöh!

Ostin sunnuntaina myös Taffelin Uunirapeat sipsejä, joissa on vain 8% rasvaa normaalin 31 % sijaan. Onneksi sain pidettyä pussin kiinni, kun herkuttelin jo karkeilla ja pakasteranskiksilla. Nyt se pussi sitten vaan huutelee herkkukaapista, saa nähdä kuinka kauan pystyn vastustamaan kiusausta 😉

Nana