Aurinkoa kaikille!

Viime viikon ruokailut tulee vähän näin jälkijunassa, pahoittelut. Gluteeniton jatkuu, ja pääsiäisenä piti vähän sovellella kun halusin tehdä pizzaa, sekä vanhemmilleni mansikkaista limejuustokakkua, mutta nämä toimi gluteenittominakin ihan loistavasti. 

Tarkoituksena olisi tehdä erillinen postaus sokerittomasta ja gluteenittomasta juustokakusta myöhemmin. 

Pidemmittä puheitta hyökätään viime viikon ruokailujen kimppuun 🙂

Maanantai 14.4.2014

Aamupala proteiinilettu banskulla ja mansikoilla, lounaaksi kanasalaattia. Välipalaksi rahkaa marjoilla ja pähkinöitä. Treeninä 90 min bikramjooga, jonka jälkeen protskupatukka, ja illalliseksi parsapekonipastaa, iltapalana appelsiinilohkoja. 

IMG_3392

IMG_3351 IMG_3354 IMG_3391

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_3393

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tiistai 15.4.2014

Aamupalaksi munakas kalkkunalla, lounaaksi kanasalaatti. Välipalana rahkaa marjoilla, pähkinöitä ja omena. Illalliseksi tomaattinen jauhelihakastike riisikvinoapastalla, ja lisukkeena paprikaa. Iltapalana protskulettu banskulla ja mansikoilla. 

IMG_3395 IMG_3396 IMG_3398 IMG_3399

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Keskiviikko 16.4.2014

Aamupalana protskulettu mustikoilla ja banaanilla. Lounaaksi riisiä, parsaa ja lohta, sekä paprika. Välipalaksi pähkinöitä, ja tämän jälkeen salitreeni, jonka jälkeen rahka marjoilla. Illalliseksi riisiä, lohta ja parsaa. Iltapalaksi protskulettu mustikoilla ja banskulla. 

IMG_3400 IMG_3406 IMG_3411 IMG_3418 IMG_3425

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Torstai 17.4.2014

Aamupalana munakas porolla, ja pari mansikkaa. Lounaaksi tomaattinen jauhelihakastike ja gluteeniton pasta, kurkkua ja porkkanaa. Välipalaksi rahka marjoilla ja pähkinöitä. Salilla tiukka jalkatreeni, jonka jälkeen protskujuoma palautuksena. Illalliseksi gluteenitonta pizzaa ja gluteeniton olut. Pizzassa täytteenä itsetehty yrttitomaattikastike, kevyt ilmakuivattu meetvursti, ja tulinen salami (irtorasvat nypitty pois), buffallomozzarella, chili, rucola. 

IMG_3447 IMG_3451 IMG_3463 IMG_3465

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Perjantai 18.4.2014

Aamupalana paistetut munat, gluteeniton sämpylä kalkkunalla ja kevytmetsulla, tomaatti, pinaatti, rucola, hedelmäsmoothie. Päivällä 2 ohjausta, rappustreeni. Lounas kanasalaatti, välipala rahka marjoilla ja pähkinöitä. Illalliseksi paistettua riisiä, ja iltanaposteluna irttarit. 

IMG_3470 IMG_3471 IMG_3472 IMG_3498 IMG_3533 IMG_3537

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lauantai 19.4.2014

Aamupalaksi paistetut munat, gluteeniton sämpylä kalkkunalla ja kevytmetsulla, tomaatti, pinaatti, rucola, hedelmäsmoothie. Päivällä pientä talkoopuuhastelua. Lounaaksi sisäfilettä, salaattia ja muutama viipale bataattia. Salitreeni yläkroppa ja vatsat, palkkariksi protskujuoma.  Välipalana rahka marjoilla, ja pähkinät. Illalliseksi Jamie Oliverin uunikanaa, ja illalla tuli juotua parit lasit viiniä ja skumppaa, ja syötyä irttareita. 

IMG_3539 IMG_3547 IMG_3550 IMG_3552 IMG_3618

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sunnuntai 20.4.2014

Aamupalaksi paistetut munat, gluteeniton sämpylä kalkkunalla, pinaattia, tomaattia, rucolaa. 90 min kävelylenkki, jonka jälkeen lounaaksi paistettua riisiä kanalla. Välipalana rahka marjoilla ja pari pähkinää. Illalla vielä kävelylenkki, ja illalliseksi kanajämät kasviksilla. 

IMG_3620 IMG_3721 IMG_3722 IMG_3737

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gluteenittomuus menee jo aika rutiinilla, eikä aiheuta suurempia ongelmia ruokailuun. Nykyään löytyy jo niin paljon gluteenittomia vaihtoehtoja, hyvähyvä =) 

Se sokeri on sitten asia erikseen, en pysty ymmärtämään miten vaikeeta siitä on pysyä erossa! Kun muutamana päivänä mussuttaa karkkia, niin se on saletti, että makeahammasta kolottaa seuraavinakin päivinä… Tahdonvoimastahan se vaan kiinni on, ja siitä, millä keksii korvata ne karkit ja muut herkut. Mä olen taas siinä tilanteessa, että pohdin, pitäisikö karkkilakkoon ryhtyä vai ei…. ”Mutku mä haluun, ne on niin hyviä…” ;D

Nyt kun on pääsiäisestä toivuttu, ja sen tuomista extra herkutteluista, vappu kolkuttelee jos ovella, huh! Pohdiskelen jo valmiiksi, mitä kaikkea annan itseni syöpötellä, ja no, krhm, juopotella =D Toisaalta tekisi mieli taas höllätä hieman, mutta vajaan kuukauden päästä olevat omat kuvaukset vähän mietityttää, lähinnä se, että pitäisikö tässä yrittää vähän kiristellä vai ei…  Tahdonvoima ja itsekuri, missä olet? 😉 Jos löytyy jostain hukkateiltä, saa lähettää tänne, kiitos =D

Ihanaa viikonloppua, treeni-iloa ja aurinkoa, muistetaan nauttia elämästä <3

Nana