Vapun jälkeisen herkuttelun jälkeen oli ihana palata takaisin ruotuun ja terveellisten ruokien pariin, kuitenkaan liikaa kiristelemättä. Karkkilakon tosin aloitin, koska vedettyä noin puolisen kiloa irttareita vappuviikon aikana sokerin ja irtokarkkien aiheuttama huono olo ei enää innostanut. Mutta pienet raakasuklaat ja -kakkuherkut ovat sallittua hyvää, koska ne sisältävät kuitenkin ravintoaineita joita kroppa pystyy käyttämään hyödykseen.

Viikko oli muuten hyvin kiireinen ja päivät vaihtelevia, mutta huollellisella ateriasuunnittelulla pystyin pitämään ruokailuni suhteellisen terveellisinä.

Maanantai 4.5.2015

Aamulla tyhjään vatsaan aloe vera juoma ja argi+ aminohappo & vitamiinishotti.

Aamupalaksi protskulettu banskulla ja mansikoilla, välipalaksi mansikkaprotskusmoothie ja pähkinöitä, lounaaksi salaattia ja gluteenitonta lihamakaronilaatikkoa & salaattia, välipalaksi jauhelihaa wokkikasviksilla, illalliseksi red curry kanaa ja vihanneksia, iltapalaksi munakas, pinaattia, tomaattia ja pähkinöitä.

Ohjauksia 4

IMG_1849

Tiistai 5.5.2015

Aamulla tyhjään vatsaan aloe vera juoma ja argi+ aminohappo & vitamiinishotti. 

Aamupalaksi mansikkaprotskusmoothie ja Snickers tuorepuuro, lounaaksi riisiä, kanaa, vihanneksia, välipalaksi kreikkalaista jugurttia mansikoilla, omena, pähkinöitä ja pari palaa raakasuklaata. Illalliseksi lohta, parsaa ja vihanneksia, jälkiruoaksi mansikoita, iltapalaksi protskulettu mansikoilla ja banaanilla.

Ohjauksia 2 + 4,5h liikkuvuusohjausta yrityksen hyvinvointipäivässä, aamulla aamuakrobatia

IMG_1848

Keskiviikko 6.5.2015

Aamulla tyhjään vatsaan aloe vera juoma ja argi+ aminohappo & vitamiinishotti. 

Aamupalaksi mansikkaprotskusmoothie ja pähkinöitä, lounaaksi gluteeniton lihamakaronilaatikko ja salaattia, välipalaksi kahvia ja pari palaa raakasuklaata, toiseksi välipalaksi protskulettu mansikoilla ja banaanilla, illalliseksi lohta ja vihanneksia, iltapalaksi 1/2 protskupatukka ja omena.

Ohjauksia 2, käsilläseisontakuvaukset

IMG_1847

Torstai 7.5.2015

Aamulla tyhjään vatsaan aloe vera juoma ja argi+ aminohappo & vitamiinishotti. 

Aamupalaksi munakas, tomaattia, mansikoita, tuorepuristettu appelsiinimehu ja pähkinöitä. Välipalaksi smoothie, lounaaksi red curry chicken ja paprikaa, jälkiruoaksi pienen pieni siivu raakakakkua, välipalaksi mansikkaprotskusmoothie, omena ja pähkinöitä. Illalliseksi treenien jälkeen gluteeniton lihamakaronilaatikko salaatilla.

Ohjauksia 3, käsilläseisontatreeni 1,5 h

IMG_1846

Perjantai 8.5.2015

Aamulla tyhjään vatsaan aloe vera juoma ja argi+ aminohappo & vitamiinishotti. 

Aamupalaksi 3 keitettyä munaa, vihanneksia, pähkinöitä, lounaaksi kanasalaatti, välipalaksi pähkinöitä, pieni mustaherukkaprotskusmoothie, toiseksi välipalaksi omena, 2 palaa raakasuklaata, kuivattuja ja makeuttamattomia banaanilastuja ja omena. Illalliseksi lohta, bataattia ja uunivihanneksia.

Ohjauksia 2, fascia koulutus 3,5 h, pyöräillen liikenteessä koko päivän + HIIT treeni juoksumatolla

IMG_1845

Lauantai 9.5.2015

Aamulla tyhjään vatsaan aloe vera juoma ja argi+ aminohappo & vitamiinishotti. 

Aamupalaksi munakas ja vihanneksia, välipalaksi pieni pala raakakakkua ja tuoreita marjoja, lounaaksi gluteeniton lihamakaronilaatikko ja paprikaa, välipalaksi mansikkasmoothie, illalliseksi savustettua lohta salaatilla, iltapalaksi pala raakakakkua.

Välipäivä ohjauksista, kävelyä noin 45 min.

IMG_1844

Sunnuntai 10.5.2015

Aamulla tyhjään vatsaan aloe vera juoma ja argi+ aminohappo & vitamiinishotti. 

Aamupalaksi proteiinilettu banaanilla ja mustikoilla, naposteluna omena, porkkanoita, pähkinöitä ja pari palaa raakasuklaata. Lounaaksi savustettua lohta, bataattia ja vihanneksia, välipalaksi pähkinöitä, raakasuklaata ja omena, illalliseksi tuorepuuro ja munakas.

Koulutus 8 h, oma treeni core + yläkroppa + infrasauna, + aerobista

IMG_1843

 

Kyllä sen vaan niin selkeästi huomaa omassa olossa, kun syö terveellisesti ja monipuolisesti, eikä sorru rasvaisiin ruokiin tai ”höttöhiilareihin”. Tottakai välillä voi herkutella, mutta silloinkin olisi hyvä muistaa se kohtuus, ettei huono olo olisi niin infernaalinen.

Monipuolista ruokaa ja tarpeeksi, omaa kroppaa kuunnellen, siinä minun vinkkini hyvinvointiin ja terveelliseen elämään 🙂

Nana