Heippa!

Nyt on tullut aika paljon kyselyitä protskulettusen ohjeesta, ja sehän on ehkä maailman simppelein, mutta ah niin maukas, ja toimii niin aamupalana, välipalana kuin iltapalanakin 🙂 Itse käytän lettuun seuraavia ainesosia: 0,5 dl Fastin suklaa hera80 tai whey proteiinia, 0,5 dl Fastin suklaa cook and bake proteiinijauhetta, 1 iso kananmuna, 1 dl sokeroimatonta mantelimaitoa, myös tavallinen maito käy, toimii myös ihan veden kanssa. Kaikki sekaisin joko vispilällä, tai sitten sähkövatkaimella. Lettu paistetaan kookosöljyssä, noin 1-2 tl, miedolla lämmöllä, ettei pinta pala. Itse paistan yleensä vain toiselta puolelta, ja jätän pinnan hieman kosteaksi, näin siitä ei tule liian kuiva, vaan sopivan mehevä. Talvella käytän yleensä pakastemarjoja sulatettuna, mutta heti kun tuoreita pensasmustikoita ja mansikoita saapuu kauppoihin (kohtuuhintaisina), käytän näitä. Banaanilla saa myös ihanaa lisämakeutta, ja puolikaskin bansku riittää.

Tästä satsista tulee joko 1 iso lettu, tai 2 pienempää. Mukaan voi laittaa myös kaurahiutaleita, jos haluaa kuohkeutta ja lisähiilaria lettuseen.

Lisukkeet voi valita tietysti oman maun mukaan, monet laittaa esim. skyrin vaniljarahkaa, tai sitten erilaisia marjoja, maapähkinävoita, you name it!

Ei muuta kuin herkuttelemaan, mums! =D

IMG_2563

 

 

Smile, Nana