Parachute training! Erilaiset spurtit ja mäkivedot ovat loistavia tapoja lisätä tehoja treeniin, ja perjantaina kävinkin ostamassa varjovastuksen alennusmyynnistä, jota pääsin testaamaan sunnuntaina mökillä.

Klips klips, vyö kiinni vyötärölle ja roikkumaan ilmestyi kaksi varjoa, jolla todellakin sai juoksuspurtit ihan uusiin ulottuvuuksiin.

Parachute
En ole mikään pitkän matkan hölköttelijä muutenkaan, joten tykkään siitä, että treenit saa hoidettua nopeasti ja tehokkaasti. Mieluummin teen intensiivisen puolen tunnin treenin kuin hölköttelen tunnin tasavauhtista lenkkiä. Boooooring!

parachuteIMG_3897 parachuteIMG_3912 parachuteIMG_3914
ESIMERKKITREENI:

5 min lämmittely, dynaamiset venyttelyt, nivelten lämmittely
1 spurtti ilman varjoa vähän tunnustellen
4-6 kovaa spurttia varjon kera, 2 minuutin palautuksilla
5-10 loppuverryttely

parachuteIMG_3891
Ostin varjoja 3 kappaletta, ja syksyllä pärähtävissä bootcampeissa mimmit tulevat olemaan vielä ihmeissään mitä olen keksinyt heidän päänsä menoksi! Se on takuuvarmaa, että hikeä tullaan vuodattamaan, varjovastuksilla ja ilman.


Huiskaa uutta viikkoa!

xoxo,
Nana

parachuteIMG_3889 parachuteIMG_3896 parachuteIMG_3895 parachuteIMG_3923

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna

Tallenna